De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan even contact met ons op!
De verzendkosten zijn afhankelijk van het soort product dat je bestelt. We proberen zo goedkoop mogelijk te verzenden en waar mogelijk via reguliere brievenbuspost.
Kleinere artikelen verzenden we in brievenbusdoosjes of enveloppen. De kosten hiervoor bedragen € 4,95.
Middel grote artikelen verzenden we in een grotere brievenbus doos. De kosten hiervoor bedragen tussen € 4,95 - € 6,95.
Producten welke niet door de brievenbus passen, verzenden we met pakketpost. De kosten hiervoor bedragen € 6,95. (België € 9,00)
Bij je artikelen in de winkelwagen kan je zien hoeveel verzendkosten je betaald.
Bestel je bij ons voor meer dan € 50,- dan nemen wij de kosten voor onze rekening!
Iedere werkdag verzenden wij onze bestellingen!
De levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.
Onder normale omstandigheden wordt er de volgende dag geleverd; wij zijn hierin echter afhankelijk van PostNL.
Indien we een langere levertijd verwachten, is dit per product aangegeven. Kijk even in je bevestigings e-mail welke verwachtte levertijd er geldt voor jouw bestelling!
* Zendingen naar België doen er over het algemeen 1 tot 2 werkdagen langer over. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
** Wanneer je een bestelling plaatst met daarin producten met een verschillende verwachtte levertijd, zullen wij verzenden wanneer alle producten bij ons binnen zijn. De langste verwachtte levertijd geldt in dat geval dus voor jouw bestelling. Wanneer bepaalde van onze artikelen plots sneller verkopen dan normaal, zijn wij hierin afhankelijk van een nieuwe levering vanuit de leverancier.
Wij proberen onze voorraad online zo actueel mogelijk te houden. Het kan helaas weleens gebeuren dat een product toevallig net uitverkocht raakt en hierdoor de levertijd anders zal zijn dan aangegeven tijdens je bestelling of in de bevestings e-mail. In dat geval laten we je dat altijd even weten!
Voor onze online betalingen maken we gebruik van de betaaldiensten van Mollie. Lekker makkelijk en snel online afrekenen, zodat je ook je producten snel in huis hebt!
Voor Nederland is iDeal de populairste betaalmethode, en voor onze Belgische klanten bieden wij MisterCash aan.
Daarnaast kun je ook betalen via PayPal of Creditcard.
Zonder opgaaf van reden kun je je aankoop retourneren binnen 14 dagen. Let er op dat de producten in de originele verpakking en ongedragen moeten worden geretourneerd.
Eventuele aangehechte of bijbehorende onderdelen van het product dienen allen in originele staat geretourneerd te worden.
Na ontvangst van je retourzending zullen we het aankoopbedrag van het product terugboeken naar je bankrekening.
Sluit bij je retourzending een kopie van de pakbon bij, zodat wij precies weten om welke bestelling het gaat!
Retourzendingen versturen naar:
NagelFreak
Van Gilselaan 9
4702GH Roosendaal
Nederland
Momenteel leveren we onze producten online voor Nederland en België.
Wil je laten versturen naar een ander land, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden.
Neem even contact met ons op!
Dat kan via ons contactformulier,
via email info@nagelfreak.nl
of telefonisch: 06 30 31 05 41(ook via Whatsapp)
Onderaan je scherm bevindt zich ook een knop om met ons te chatten. Wel zo makkelijk en snel. Je kunt direct zien of we online zijn!
Mocht jouw vraag niet in onze bovenstaande lijst zijn opgenomen, dan horen we het graag van je.
Neem dus even contact met ons op!
Dat kan via ons contactformulier,
via email info@nagelfreak.nl
of telefonisch: 06 30 31 05 41(ook via Whatsapp)
Onderaan je scherm bevindt zich ook een knop om met ons te chatten. Wel zo makkelijk en snel. Je kunt direct zien of we online zijn!
O jee...je hebt een klacht. Dat is natuurlijk nooit leuk, zowel voor jou als voor ons. Maar een klacht betekend voor ons verbetering en daar zijn wij dol op!
Want voor jouw perfecte nagels willen wij ook een perfect product én afhandeling. Dus ook voor een klacht kan je uiteraard bij ons terecht!
Happy klant? Happy nagels!
Stuur een mailtje naar info@nagelfreak.nl en type bij het onderwerp "klacht". Wij zullen jou asap beantwoorden.